Al Quran tulisan besar dan jelas cun untuk solat tarawih dan orang rabun

Tak hafal banyak surah tapi semangat nak tarawih dengan surah-surah berlainan? AL-QURAN MUSHAF AL-IMAM (WAQAF IBTIDA’) SAIZ JUMBO B4 pasti boleh membantu. Selak je Al Quran tu kemudian letak atas rehal kat depan sejadah. Macam ni baru semangat nak solat tarawih samada berseorangan atau jadi imam di rumah kepada keluarga masing-masing. Nak minta anak-anak jadi imam punpasti tak lagi gelabah diaorang tu.

Begitu juga untuk yang rabun pula tidak kisahlah samada warga muda belia atau warga emas bila nak baca Al Quran je mata mula berpinar dan tulisan nampak double dan bertindih. Apakata baca guna AL-QURAN MUSHAF AL-IMAM (WAQAF IBTIDA’) SAIZ JUMBO B4. Serta merta mata jadi segar bugar ditambah lagi dengan kesegaran Al Quran yang bari di beli. Cuma ingat je pesan supaya jangan khayal pula dengan kecantikan Al Quran tu tapi biarlah khusyuk membaca Al Quran kerana tahu jelas butir ayat nak baca. Gitu.

Biasanya Al Quran saiz A4 sahaja jadi bila upgrade saiz ke B4 memanglah besar jadinya dan jelas pulak nampaknya mata. Mesti puas hati kan baca Al Quran gini pasti best! Ramadan dah makin dekat elok molek dapatkan Al Quran gini!

Baca: AL-QURAN MUSHAF AL-IMAM TULISAN BESAR DAN JELAS

Hits: 21

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge