Bila fb viral post pun pasti meletop … boom!

Haha … itulah penangan fb.

Ada produk nak jual tapi tak laku-laku.

Itu bukan sebab orang tak nak beli..tapi…

Belum jumpa pembeli yang sesuai.

Perlu cari lebih banyak prospek.

Lagi banyak jumpa porspek lagi cepat produk kita akan terjual.

Untuk tujuan ni memang FB lah tepat yang sesuai nak cari pembeli.

Masalahnya …

Ramai yang kata akhir-akhir ni FB slewww.

Reach tak banyak …mesej tak sampai ke pembaca.

Like banyak tapi payahnya yang amat…promosi macam disekat-sekat.

Ada yang perabih duit kat FB ads.

Dah buat iklan tapi target prospek lari … abih bajet tapi takde profit.

dan macam-macam lagi kes JATUH TERDUDUK pun ada.

Tapi jangan risau sangat.

Kalau FB dah tak viral biar kita yang viralkan dia.

Hits: 6

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge