Harga stroller baby murah di Malaysia bawah RM300

Nak stroller harga murah?

Lazada lah tempatnya.

Lazada jual banyak brand dan banyak pilihan dari segi kualiti mengikut kemampuan pembeli.

Jadi dengan hanya satu tempat anda boleh buat survey dan pilih mana yang berkenan dihati mengikut bajet yang anda mampu.

Masih tak percaya? Saya akan senaraikan semua stroller murah yang anda boleh dapat dengan harga bawah RM300. Amacam? Best kan.

Stroller 1 – Lightweight Convenient Mini Baby Stroller

stroller murah berbaloi

Harganya cuma RM169.15

Stroller 2 –¬†Cradle Stroller Recommended By Smarter Mum 2016

stroller murah berkualiti

Harganya cuma RM176.80

Stroller 3 – My Dear 17000 Baby Buggy Purple

stroller baby murah

Harganya cuma RM108.00

Stroller 4 – Sweet Cherry LC308Q Gajah Stroller

Harganya cuma RM199.00

Stroller 5 – Sweet Cherry BT1268 BebeGlo Stroller

stroller sporty murah

Harganya cuma RM250.00

Hits: 23

4 thoughts on “Harga stroller baby murah di Malaysia bawah RM300

  1. murah jugak tu..ingaktan stroller ni mahal harga 300 ke atas..rupanya bawah rm200 pun ada.

  2. spa8i; stroller bukanlah barang mewah tapi keperluan kita banyak pilihan so tak risau banyak yang murah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge