Keropok lekor cheese

Kami bawakan khas dari Terengganu untuk anda. Ini adalah kerana keropok yang biasa ada dipasaran terlalu banyak kandungan tepung dari ikan. If you think the ordinary keropok lekor isn’t satisfying enough, why not indulge in some keropok lekor cheese? Definitely a tad bit more fattening but keropok lekor itself is already sinful to begin with, we say. Boleh dijadikan juadah dan hidangan setiap masa.Sila berkunjung ke gerai Keropok Origanu berhampiran Taman Simpang Setia, Taiping (waze/google map – ‘keropok lekor origanu’)Untuk tempahan atau penghantaran percuma/cod sekitar Taiping, Simpang dan Kamunting boleh hubungi saya sekarang juga!

Seller Says Read more Read less Anda penggemar keropok lekor? Tapi seringkali tidak puas merasai keaslian keropok lekor yang sebenar. Kalau nak buat balik KL seeloknya amik yg belum digoreng. Tahukah anda keropok lekor Terengganu adalah yang paling sedap dan terbaik dari pantai timur. Kami bawakan khas dari Terengganu untuk anda. Baru-baru ini CD berkunjung ke salah sebuah kedai keropok lekor yang memang popular di Kuala Terengganu iaitu di Kedai Keropok Lekor Bukit Tok Beng ( Keropok BTB 2209), di Seberang Takir, KT. Kalau tak nanti KECUT lama2 ats kereta!!Memandangkan CD memang dah tengah kebulur nak makan keropok lekor BTB, maka CD pon order lah terus !! Kena tunggu dalam 4-5 minit sebab depa ni akan goreng based on demand. Ini adalah kerana keropok yang biasa ada dipasaran terlalu banyak kandungan tepung dari ikan. Tahukah anda keropok lekor Terengganu adalah yang paling sedap dan terbaik dari pantai timur. Jualan siap dimasak/goreng/mentah/sejuk beku.Nikmati keenakan yang tiada tandingannya. Kami bawakan khas dari Terengganu untuk anda. Ini adalah kerana keropok yang biasa ada dipasaran terlalu banyak kandungan tepung dari ikan. Kini anda tak perlu pergi jauh, bersusah payah lagi untuk mencari dan menikmati keropok lekor yang sedap. RM 2 ringgit !! Cukuplah sekadar untuk melepas gian sorang-sorang..Rasa dia memang terbaik !! kesedapannya masih macam dulu !!Untuk keropok lekor keju pula, CD macam tak berapa nak rasa lah keju dia…mungkin sebab kuantiti keju dia tak banyak atau keju jenis yang gred biasa.Destinasi Keropok Lekor BTB ni sesuai kalau nak minum dan lepak-lepak petang. Kalau tauke kedai pakai keju tu mahu 2 hinggit sebatang naya CD nak beli..huhu..Lokasi tengok peta di atas ! Selamat mencuba !

Anda penggemar keropok lekor? Tapi seringkali tidak puas merasai keaslian keropok lekor yang sebenar. Boleh dijadikan juadah dan hidangan setiap masa.Sila berkunjung ke gerai Keropok Origanu berhampiran Taman Simpang Setia, Taiping (waze/google map – ‘keropok lekor origanu’)Untuk tempahan atau penghantaran percuma/cod sekitar Taiping, Simpang dan Kamunting boleh hubungi saya sekarang juga! ITEM DETAILS

Read more Read less Anda penggemar keropok lekor? Tapi seringkali tidak puas merasai keaslian keropok lekor yang sebenar. Tahukah anda keropok lekor Terengganu adalah yang paling sedap dan terbaik dari pantai timur. Kini anda tak perlu pergi jauh, bersusah payah lagi untuk mencari dan menikmati keropok lekor yang sedap. Kami bawakan khas dari Terengganu untuk anda. Jualan siap dimasak/goreng/mentah/sejuk beku.Nikmati keenakan yang tiada tandingannya. Kira-kira 7-8km dari Bandar Kuala Terengganu.Kalau tak pernah dengar meh sini nak cite sket ! 🙂 Boleh lawan ke tidak keropok lekor losong ni? Bukan main besar dan cantik lagi kedai ni sekarang. Dulu kedai ni cuma pondok kayu je tetapi sekarang dah macam rumah banglo 2 tingkat CD tengok. Syabas untuk pengusaha kedai keropok lekor BTB.Inovasi Keropok Lekor – Berkeju dan Berlada HitamKalau dahulu, keropok lekor cuma satu jenis sahaja dan tiada perisa-perisa tambahan.Sekarang, bukan setakat sosej saja yang berkeju, keropok lekor pon dah berkeju !! Siap ada perisa lada hitam serta keju berbawang !! macam mana erk rasa dia ??Kat kedai keropok lekor BTB ni, korang boleh beli yang masih mentah dan boleh di bawa pulang untuk digoreng ataupun korang boleh beli yang sudah siap sedia digoreng di sini. Boleh dijadikan juadah dan hidangan setiap masa.Sila berkunjung ke gerai Keropok Origanu berhampiran Taman Simpang Setia, Taiping (waze/google map – ‘keropok lekor origanu’)Untuk tempahan atau penghantaran percuma/cod sekitar Taiping, Simpang dan Kamunting boleh hubungi saya sekarang juga! ITEM DETAILS

Read more Read less Anda penggemar keropok lekor? Tapi seringkali tidak puas merasai keaslian keropok lekor yang sebenar. Kini anda tak perlu pergi jauh, bersusah payah lagi untuk mencari dan menikmati keropok lekor yang sedap. If you’re a stall owner and wish to purchase keropoks for your business, you can also visit Zazihan for future supplies.

Keropok lekor cheese

Kesimpulannya, anda patut terjah ke kedai ini untuk merasai kesedapan keropok lekor ini. Sesuai untuk memanaskan badan dan untuk kesihatan badan…yelah kan lada hitam kan bagus untuk kesihatan..Bagi CD keropok lekor keju bawang lagi best !!Korang faham-faham lah, keju yang digunakan bukan lah keju mahal atau mozarella seperti kat Pizza Hut tu. Jualan siap dimasak/goreng/mentah/sejuk beku.Nikmati keenakan yang tiada tandingannya. Nak mengekalkan kesedapannya. Namun, kalau lokasi kedai ni tepi pantai mesti lagi syok kan…Jangan bimbang !! Pantai yang terdekat dengan kedai ni ialah Pantai Teluk Ketapang..dlm 2-3 km je…tapau keropok lekor berkeju dan makan kat tepi pantai konfem lagi syiokkk.Yang ni pulak keropok lekor black papper atau lada hitam yang CD goreng kat rumah…Rasa dia memang pedas dan agak berangin. Tahukah anda keropok lekor Terengganu adalah yang paling sedap dan terbaik dari pantai timur. Jualan siap dimasak/goreng/mentah/sejuk beku.Nikmati keenakan yang tiada tandingannya. Boleh dijadikan juadah dan hidangan setiap masa.Sila berkunjung ke gerai Keropok Origanu berhampiran Taman Simpang Setia, Taiping (waze/google map – ‘keropok lekor origanu’)Untuk tempahan atau penghantaran percuma/cod sekitar Taiping, Simpang dan Kamunting boleh hubungi saya sekarang juga!

They’re one of the newcomers in the keropok industry, but steadily holding its stead of fame in the market. Kini anda tak perlu pergi jauh, bersusah payah lagi untuk mencari dan menikmati keropok lekor yang sedap. Mungkin anda mempunyai pilihan tersendiri tentang keropok lekor Terengganu yang sedap. Tetapi kami percaya, Lekor BTB2209 atau Dynar Lekor ini adalah salah satunya. Makan time panas-panas baru syok katanya.Ni lah dia keropok lekor berkeju dan biasa yang CD order. Ini adalah kerana keropok yang biasa ada dipasaran terlalu banyak kandungan tepung dari ikan.

Hits: 4