kereta import

Perodua Aruz 2019 – gambar, harga dan spesifikasi penuh varian X, AV

Sharing is caring

Akhirnya, tiada lagi teka-teki. Yang ditunggu-tunggu sudah tiba. Perodua hari ini telah memperkenalkan secara rasmi model SUV terbaru keluarannya, Aruz.

Harga jualannya juga sudah disahkan. Bermula dari RM72,900 bagi Aruz 1.5 X hinggalah kepada yang paling tinggi, RM77,900 untuk varian Aruz 1.5 AV (atas jalan tanpa insurans). Aruz juga menerima penarafan ASEAN NCAP lima-bintang, dan datang dengan jaminan yang meliputi 150,000 km perbatuan.

Baca:  Perodua Aruz - apa beza dengan Honda BR-V, Toyota Rush dan Proton X70 dalam pasaran Malaysia

Perkara yang lebih menarik untuk dilihat ialah, apa sebenarnya perbezaan spesifikasi antara kedua-dua varian berkenaan? Apa yang lebih dan apa yang kurang di antara kedua-duanya? Jadi, untuk menjawab pertanyaan tersebut, berikut kami sertakan senarai kelengkapan penuh bagi kedua-dua varian Aruz X dan AV untuk memudahkan anda. Mana satu yang lebih sesuai untuk anda?

Baca:  Bila masa nak tukar radiator fan belt? Penting ker?

Sumber: Paul Tan’s Automotive News

 

NAK TAHU AYAT COPYWRITING APA NAK GUNA UNTUK JUAL PRODUK DI FACEBOOK?

>> LIHAT CONTOH FORMAT COPYWRITING <<

 

 

Hits: 6

Azam Mohd merupakan penulis yang suka berkongsi pelbagai tips untuk memberi inspirasi kepada pembaca supaya teruja dan mula bertindak ke arah mencapai apa jua impian dan dapatkan hasilnya. Jika dirasakan ada post yang menarik sila share kongsikan bersama yang tersayang dan kawan-kawan. Jangan lupa subscribe newsletter untuk dapatkan update terkini dari blog ini. Terima kasih.

Leave a Comment

CommentLuv badge