Senarai supplier pelbagai jenis barang-barang murah harga borong dari China

Tengok orang bisnes, anda pun nak bisnes?

Tapi mana diaorang dapat supply?

Hairan juga.

Senarai pembekal adalah antara rahsia yang disimpan ketat oleh peniaga.

Nak niaga mesti ada barang.

Takkan nak jual air liur je kan.

Anda boleh berikan servis atau perkhidmatan tapi tidak semua orang ada kemahiran.

Jika begitu lebih baik jual barang je.

Tapi barang pastikan produk berkualiti dan murah.

BACA:  Cara mudah import barang dari China ke Malaysia

Kalau tak nanti tak balik modal pula.

Biarlah supply dapat dengan harga borong.

Baru bisnes boleh hidup.

Beli harga borong kemudian jual dengan harga pasaran baru berbaloi.

Jadi penting sangatlah nak dapat lubuk supply dengan harga borong.

Jangan main sapu je. Pilih yang betul-betul boleh beri keuntungan.

Memang ada tempat begini tapi tak semua orang tahu.

BACA:  Jual air bisnes bazar Ramadhan

Anda macam mana?

Nak tahu mana nak dapat supply?

Senarai pembekal harga borong

Antara jenis-jenis barang yang boleh di bekalkan adalah termasuk:

  1. Gifts & premium wholesales
  2. Stationary
  3. Apparel, headwear & textiles
  4. Awards, trophies, badges & pins
  5. Bags & leather goods
  6. Display products
  7. Drinkware, mugs & ceramics
  8. Gold & jewelry
  9. Hampers, party packs & food as gifts
  10. IT, electronics, timepieces
  11. Machinery & imprint services
  12. Packaging & paper products
  13. Pewterware & crystals
  14. Portfolios & diaries
  15. Sports, games & toys
  16. Umbrellas & sunshades
  17. Writing instruments, desktop accessories & wooden products
BACA:  Nak mula bisnes 2016 kena tahu asas teknik jualan dulu

Nak dapat supply barang seperti kat atas?

Klik je sini —> Pembekal harga borong dari China

Leave a Comment

CommentLuv badge

%d bloggers like this: