Christiano Ronaldo punya 200 juta follower IG merupakan influencer termahal di dunia

Secara rasmi instagram membuat pengumuman bahawa Christiano Ronaldo mempunyai follower IG yang paling ramai didunia. Bagi pembisnes IG dengan pengikut yang ramai peluang untuk pemasaran menjadi viral adalah sangat tinggi. Rupanya Christiano Ronaldo pun menrupakan seorang influencer yang menggunakan akaun insta beliau untuk membantu pemasaran bisnes orang lain tapi tak murah juga upahnya. Dikatakan upahnya…

Anda ada masalah bagaimana nak jual Shaklee di Instagram?

Anda pakai smartphone? Hanya pandai posting gambar? Lidah kelu nak berkata-kata? Tangan pula gigil nak menaip perkataan? Sememangnya susah betul nak buat marketing kan. Sekarang ni persaingan makin sengit. Media sosial pulak makin sesak. Semua orang nak menjual. Huhu…boleh stress dibuatnya. So .. nak bisnes dah tak macam dulu la. Kalau dulu boleh jer posting…