Penjagaan strawberry tanah rendah yang mudah dan boleh dibuat oleh bukan pakar

Dulu-dulu bila fikir strawberry je mesti nak pergi Cameron Highlands. Mana nak larat kan. Ibaratnya mustahil lah nak makan yang fresh kecuali kena pergi mall. Rasa macam eksklusif je. Sekarang ni tak mustahil nak tanam strawberry dimana-mana pun lalu ujudlah istilah strawberry tanah rendah. Jenis strawberry tanah rendah ni takdelah luarbiasa sangat. Boleh je tanam…